REGULAMIN

 

 

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.


Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności

 

  1. Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.

  2. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zaliczki w wysokości do 30% kwoty należnej za cały pobyt.

  3. Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.

  4. W przypadku braku wpływu zaliczki na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.

  5. Pozostałą część należności za pobyt można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.

  6. Na życzenie Klienta dostarczamy łóżeczko i krzesełko dziecięce do apartamentu.

Postanowienia ogólne

 

  1. Na życzenie naszych gości wystawiamy Faktury za pobyt .

  2. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować Administratora Apartamentów. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana  rekompensata pieniężna.

  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.

  4. Klient, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.

  5. Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.

Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Klienta

 

  1. Apartament wynajmowany jest na doby.

  2. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11.00. , a możliwość wcześniejszego przyjazdu i wyjazdu z apartamentu  należy uzgodnić z Administratorem .

  3. Na terenie ośrodka wyznaczono bezpłatne miejsca do parkowania.

  4. Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.

  5. Palenie w apartamentach i na balkonach, jak na terenie całego ośrodka jest całkowicie zabronione. 

  6. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz .

  7. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona w momencie rezerwacji.

  8. W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 7 Administrator  jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.

  9. W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Administrator jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu.

  10. Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).

  11. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Administrator może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł.

  12. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu i drzwi wejściowych  Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.

  13. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.

  14. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.

Zmiana oraz anulowanie rezerwacji

 

  1. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.

  2. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Apartamenty Krokusowa Polana uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki.

  3. Do 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.

  4. Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.