REGULAMIN
W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności
-
Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
-
Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zaliczki w wysokości do 30% kwoty należnej za cały pobyt.
-
Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
-
W przypadku braku wpływu zaliczki na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
-
Pozostałą część należności za pobyt można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
-
Na życzenie Klienta dostarczamy łóżeczko i krzesełko dziecięce do apartamentu.
Postanowienia ogólne
-
Na życzenie naszych gości wystawiamy Faktury za pobyt .
-
O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować Administratora Apartamentów. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana rekompensata pieniężna.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
-
Klient, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.
-
Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Klienta
-
Apartament wynajmowany jest na doby.
-
Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11.00. , a możliwość wcześniejszego przyjazdu i wyjazdu z apartamentu należy uzgodnić z Administratorem .
-
Na terenie ośrodka wyznaczono bezpłatne miejsca do parkowania.
-
Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
-
Palenie w apartamentach i na balkonach, jak na terenie całego ośrodka jest całkowicie zabronione.
-
Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz .
-
Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona w momencie rezerwacji.
-
W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 7 Administrator jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
-
W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Administrator jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu.
-
Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).
-
Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Administrator może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł.
-
W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu i drzwi wejściowych Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.
-
Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
-
Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
-
Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
-
Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Apartamenty Krokusowa Polana uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki.
-
Do 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
-
Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.